HİZMETLERİNİZ İÇİNBİLGİ BANKASI

Hizmetlerinizi hızlı ve doğru kullanabilmeniz için gerekli dökümanlar ile sorunlarınızı çözümleyebilir ve bilgi sahibi olabilirsiniz.

Kredi kartı ile sipariş gecerken onaylanmadı hatası alıyorum,sorun nedir?

Bazı zamanlar bu tip sorunlar ile karşılaşmaktayız.Bu sorunlara iki farklı cevabımız bulunmaktadır.

 


1.Sanal pos uygulamamızda herhangi bir sorun görülmemektedir.Kredi kartınızın internet alışverişlerine açık olup olmadığını bankanız ile görüşerek kapalı ise aktif ettirmenizi rica ederim.



2.Sanal pos uygulamamızda şuanda bir sorun vardır.En kısa sürede bu sorun giderilecektir.Dilerseniz satın almak istediğiniz hizmetinizin ödeme seçeneklerinden ödeme tipini Banka Havalesi olarak geçiniz.Bu sorun ortadan kalkana kadar hizmetinizi aktif edebilir ve sorun düzeldikten sonra ödemenizi https://linedc.com/clientarea.php linkindeki kontrol panelinize girerek Faturalarım menüsünden kredi kartınız ile yapabilirsiniz.